Perkara2 yg tersembunyi disebaLik ISRAEL

Posted by wapeesnoot On June 04, 2011 0 umpatan

Hari nieh ak ader terbace sket kat internet sal bnde nieh...nk share sket lar ngan korunk...mungkin ader yg dah tau...ader jugak yg lom tau kowt...sape2 yg lom tau nieh..meh nk ak bgtau...

1) Israel merupakan salah satu pembekal rokok terbesar dunia, namun rakyatnya tidak digalakkan menghisap rokok yang mereka cipta kerana mereka tahu akan bahana dalam kandungannya yang boleh menyebabkan lahirnya keturunan yg dungu! dan  rokok menjadi taboo masyarakat Israel (singapura pun larang rokok kat negara dyeorang..sebab tu la kowt ramai orang pandai2 kat sane)
2) Israel mempunyai kepakaran dalam mencipta vaksin dan mahir dalam ilmu perubatan, namun ilmu itu hanya untuk orang luar, kerana mereka tahu bahan kimia yang terdapat dalam ubat akan merosakkan untuk satu jangka masa panjang. Penduduk israel sendiri menggunakan Habbatus Sauda dalam perubatan harian.
3) Taktik kaum ibu di Israel ketika  mengandung ialah si ibu/ isteri akan mendengar si suami membaca, menyanyi atau mereka akan menyelesaikan masalah matematik bersama-sama untuk mendapat bayi yang bijak dan petah kerana pada ketika ini fikiran dan perasaan si isteri adalah bersambungan dengan anak dalam kandungan berbanding anda bercakap padanya di perut.
4) McDonald di israel telah membuat pengubahsuaian contohnya dari segi minuman. Mereka menggantikan kopi berkafein kepada teh yang mengandungi polyphenols, iaitu unsur kimia yang berfungsi sebagai antioksidan berkekuatan besar untuk membuang sel rosak dan mencegah kanser. Kita disini masih lagi menggunakan KAFEIN BERBAHAYA!
5) Di Israel, mereka akan memakan buah-buahan dahulu sebelum memakan makanan utama. Ini kerana hakikatnya dengan memakan hidangan kabohidrat (nasi atau roti) dahulu kemudian buah buahan akan menyebabkan kita merasa ngantuk dan lemah dan payah untuk memahami pelajaran disekolah. Sedangkan kt sini kita dibiasakan dengan memakan buah-buahan sebagai pencuci mulut.
6) Israel terus melakukan berbagai usaha untuk menghancurkan Masjid Al Aqsa dan Masjid Qubat As-Sakhrah sejak 50 tahun yang lalu dengan menggali bawah tanah masjid tersebut agar runtuh dengan sendirinya?
7) Pelajar-pelajar di sekolah dilatih dengan taktik ketenteraan dalam bersukan seperti menembak dan memanah bagi melatih otak memfokus sesuatu perkara dan mempersiapkan diri jika perkhidmatan diperlukan dimasa akan datang.
8) Setiap kanak-kanak atau bayi yang mendengar letupan yang kuat akan mengakibatkan kemusnahan neuron dalam otak.Oleh sebab itulah Israel selalu bom Palestin supaya kanak-kanak yang membesar kt Palestin tu adalah kanak-kanak yang lembab pemikirannye.
9) Mengelirukan umat Islam Sedunia dengan menukarkan gambar Masjid Al-Aqsa dengan Masjid Qubat As-Sakhrah. Bertujuan supaya bila Masjid Al-Aqsa (yg betul2 punyer) tu runtuh...umat Islam x akan marah sebab mereka ingat Masjid As-Sakhra 2 adalah Masjid Al-Aqsa...bijak2~ 
Perasan x?? byk amalan2 yg dyeorang buwat nieh kebanyakkan ape yg nabi suh umat Islam buwat..contohnye belajar memanah, makn buah dulu sebelum makan, dengar dan bacakan bende2 yg baek kat bayi dalam kandungan biar lahir bayi yg bagus....tp skunk org xmo ikut sebab orang putih x wat cm2...(org putih lar sgt kite nieh)..so bile dah tau nieh..buwat lar pape yg patut ea...
stakt nieh dlu lar tazkirah tuk ari nieh...renung2kan dan selamat beramaL..aDiOs!!

Masjid Qubat As-Sakhrah
Masjid Al-Aqsa



Perbezaan Masjid Al-Aqsa dengan Masjid Qubat As-Sakhrah

      



dyeorang  mengelirukan umat Islam sedunia dengan mengatakan Masjid Qubat As-Sakhrah tu adalah  Masjid Al-Aqsa

0 umpatan: