layan lu..

Posted by wapeesnoot On December 06, 2011 0 umpatan

Minggu nieh ader sepotong dua lagu yang aku  rase best bile dengar dan tengok video dye kat Cik Puan Youtube... tak tahu lar bagi korunk cane kan sebab laen orang laen citerase dye ye tak? bagi aku nieh pun dah secubit rase secukup  rase dah tuk telinga aku walaupun lagu2 nieh bukan lah lagu baru2 sangat pun. 

Firework and Grenade Mashup Medley by Sam Tsui


yang aku x bosan tgk pastu replay banyak kali..bukan sebab aku gay..haha tapi sebab nampak cm style ea care dye nyanyi + maen piano.. suara lak cam best... video laen sam tsui x sedap aner pun.. x nieh ea lar yang tahan nak tengok pun ;)

Bile dah dengar lagu Lagho.. kene r jugak dengan lagu2 yang menginsapkan jugak ye tak?.. meh layan video nieh lak..boleh buat meninitis air mate gak kalo hayati betol-betol nieh... lagu yg ingatkan kite tentang kematian sket.

Opick- Bila waktu telah terhenti

stakat ini.. nieh jer yang berjaya ke masuk carta snoot!..haha..
len kali layan lagu ngan video laen lak ea..
tittew gerak lu lar ye..


0 umpatan: