bile sudah kering

Posted by wapeesnoot On February 19, 2012 0 umpatan

pergh!.
lame giler babeng x bukak bbog nieh... nak mengupdate apetah lg..
aku nieh kalo nak online satu ea yg bikin wa malas nak update blog...yg pertamanye kalo nk online kne on9 kat bawah...yg keduanye bateri lappy aku kong .. sumpah malas nk ngusung charger skali ngan laptop...sebab aku tau lappy aku rimas gak 24 jam terikat...ye dak..ekeke

nieh bukan nak cite kisah hidup lappy aku nieh... nieh cerita bila sudae kering...ape yg kering?..nieh bukan pasal wapi kering doe..haha ini pasal wapi punye poket kering..... time2 camnieh kadang2 best gak senanaye... sebab time2 camnieh r ader orang nak belanje  kite makan... selalunyer time2 dah kopak nieh ader ea yg bunyi camni...

A                     : weyh.. lame rase x makan pizaa... sedang elok ngah lapar nieh... jom makan pizaa weyh..
B                     : bapak r... tade duwet doe...
A                     : oke2 jom aku belanje
C,D , E dan F  : jooommm!! (tetibe ea bunyi)
A                     : demmm....


dan nieh ar hasil nyer... kenyang pun kenyang... kene pulak time promo...ciput yg kuar poket... banyak hasil yg masuk lam perut...

tu dya tokey lantak!..haha
muke bile dah kenyang..lg2 yg tengah tu...haha

0 umpatan: