cerita hari ahad

Posted by wapeesnoot On August 28, 2011 0 umpatan

sementara tggu cerita naruto shippuuuden aku tengah buffer nieh..
molek lah rasenye kalo bawak menulis siket..haha
sebab hari nieh hari ahad..
tajuk pun kene hari ahad ler...
kalau dah cerita hari ahad..
kompem2 lah cerita nieh berbeza dengan hari isnin,selasa,rabu,khamis ngan jumaat en?
hari nieh pepagi hari lagi jalan raye dah bising...
tak senang nak tido dibuatnye
kalo rumah duk tepi jalan nieh, kekadang boleh bikin ulu hati panas jugak..
aku ingatkan ader eksiden ker hape..
tp alhamdulillah lar tak ader...
nampaknye kempen balek raye dengan selamat berjaya dengan jayanye..
cume bile aku jengoh kat tingkap..
pergh!! jalan jem upenye..
 kete sume no plat luar..
nieh sume balek kg tuk raye r nieh gamaknye...
dan hari nie baru aku sedar yang....
orang terengganu nieh  ramai jugak upenye..
dan hari  nieh jugak lah aku bangun sgtlah awal dari hari-hari bese
itulah cerita hari ahad aku yg berbeza dengan hari2 laen..:)

0 umpatan: