hari ini

Posted by wapeesnoot On September 05, 2011 0 umpatan

hari nieh lagi sekali aku bangun amat awal..standet lepas subuh aku aku sambung misi aku kat katil...tapi hari sgt berbeza dengan hari-hari biasa..semuanye bermula dengan sorang minah nieh, budak skolah aku dulu yg selama nieh xpenah hayat telepon aku..tapi hari nieh awal2 pagi lagi name dye naek kat phone aku...
aku hingatkan dye nak datang beraya rumah aku ker hape...maklumlah raye kan sebulan..haha
tapi bile aku jawab jer telefon tuh

aku : helo!
dye : haa.. helo!
aku : hmmm..nape?
dye : nieh nak tanye nieh..yg pentas tuh nak letak kat maner?
aku : ha..pentas ape? (drp baring terus duduk)
dye : pentas kat kompleks sukan nieh..
aku : demmm...pentas ape nieh weyh?
dye : pentas kat kompleks sukan nieh lar..ko tido agi kan? ..bgun cepat!!!..bla..bla..bla...
aku : mcm salah orang jer mu nieh...aku nieh wapi lar..
dye : ha? ehh malu..ehh malu..xpe r k.bai

pastu aku baring kat katil aku semula...hajatnye mcm nak sambung tido balek..baru jer nak terlelap, tetiba aku teringat yg aku nak kene balik nilai pagi nieh. demmmm!! barang2 aku bersepah agi. xpacking satu hape pon. Aku pom cepat2 bgun, kemas barang..kalo mak aku tau nieh...mau x bising dye..dan aku bernasib baek bile mak aku naek bilik aku n mase tuh aku tengah sebuk buat2 packing baju dan mak aku tersenyum girang. Timing yg sgt bagus...haha. dan skunk barang dah siap kemas, blog dah hapdet dan chow dulu lar.. jupe kat nilai lar pulak! daaa...

0 umpatan: